متولد 1340 در خانواده ای فرهنگی در شهرستان مشهد به دنیا آمد ، از همان کودکی با تشويق پدر و مادرخويش به موسيقی و نقاشی پرداخت. مادر وی رئیس بزرگترين دبيرستان دخترانه ی مشهد و پدر وی موسس بزرگترين دراگ استور خراسان بنام دراگ استور كيوان بودند و هر دو از مشوقين وی به هنر ، به ويژه نقش مادر در علاقه وی به هنر بسيار مشهـود بود. درنقاشی و طراحی شاگرد اساتیدی همچون: صادق پور، پیراسته و دولّو بود. نخستین درسهای موسيقی را از دایی خويش منوچهر زمانيان در« کارگاه موسيقی کودکان و نوجوانان » که توسط صداو سيمـای وقت در مشهد تاسيس شده بود فرا گرفت. سپس مدت کوتاهـی نزد آقای حميد متبسم به فراگیری ادامه داد که در آن زمان در«دانش سـرای هنر تهران » تحصيـل می کردو تابستان ها به مشهد می آمد. پس از آن تار را بدون استاد و به تنهایی آموخت .او در این زمینه تنها چند ملاقات کوتاه با هنرمند گرامی حسين عليزاده در کانون چاوش آن زمان داشت . در سال 1369 به دعوت زنده یاد پرويز مشکاتیان به گروه «عارف » به عنوان سُلیست تار دعوت شد و حاصل اين همکاری آثاری است نظير:افشاری مرکب ، افق مهر ، وطنِ من با صدای ايرج بسطامی ، مقام صبر با صدای عليرضا افتخاری و برگزاری کنسرت های متعـدد در داخـل و خـارج از ايـران بود.وي در سـال 1375 گروه وزيـری...
ادامه مطلب
خود سانسوري از دست جزم انديشان و متعصبان هنري
ادامه خبر
من نمىگویم تودهى ملت ما قاصر است
پاره اي از دوستان و هنر دوستان در باره ي نگاه من به رديف دچار سوء تعبيري شده اند كه در پايين مختصر به شرح آن مي پردازم
همواره از خود مي پرسم چگونه مي شود تاثير نوع تفكر و انديشه را انكار كرد؟چگونه از كسي كه در روابط اجتماعي و رفتار شخصي دچار بي نظمي و بي قيدي است ميتوان انتظارمقيد بودن به اصول را داشت؟